suspend2 i drukarka

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 27 Mar 2007, 00:27:43 CEST

Dnia wtorek, 27 marca 2007, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:
[...]
> nie wiem czy tak się da.. generalnie do odtworzenia pamięci z swapa na
> pliku jajko musiało by przecież "umieć" obsługę systemu plików, a przy
> resume chyba jeszcze nie umie...

Według dokumentacji do suspend2 jest OK. U mnie np. podaję
resume2=swap:/dev/hda7:0xfc000 i jakoś usypia się/wstaje. Musiałem dołożyć
utworzony plik jako swap do /etc/fstab z noauto - jakoś jest używany przez
suspend. Na dwie hibernacje testowe, nic złego się nie stało. Ale te były
robione krótko po uruchomieniu systemu, więc pamięć nie była zajęta.
Niestety, po niedługim czasie pracy systemu próba hibernacji zakończyła się
oopsami kernela i nie powiodła się.