W czym projekt 3d ?

Rafał Niedz. raf_pld_userlist w tlen.pl
Śro, 28 Mar 2007, 06:38:59 CEST

Dnia wtorek 27 marzec 2007, crazy w noshit.pl napisał:

> Hm, wspomniałem o 'prosty'  ? :)
> Blender jest mooocno ciężki w obsłudze... i nieintuicyjny..
> przynajmniej dla mnie..

Za prosty to on nie jest, wymaga trochę wiedzy na początek.
Ale po przełamaniu pierwszych lodów nie wydaje się ciężki, oczywiście to
kwestia gustu :)
Może wybierzesz coś z tej listy. Nie wiem na ile jest ona aktualna i które
projekty są jeszcze rozwijane. Pochodzi ona ze strony pod tytułem "Tabela
zamienników dla zamkniętego oprogramowania."
1) Blender.
2) Maya. [Zamknięty]
3) KPovModeler.
4) K3Studio.