W czym projekt 3d ?

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 28 Mar 2007, 10:52:26 CEST

Rafał Niedz. wrote:
[...]
> Może wybierzesz coś z tej listy. Nie wiem na ile jest ona aktualna i które
> projekty są jeszcze rozwijane. Pochodzi ona ze strony pod tytułem "Tabela
> zamienników dla zamkniętego oprogramowania."
> 1) Blender.
> 2) Maya. [Zamknięty]
> 3) KPovModeler.
> 4) K3Studio.
> 5) Moonlight.
> 6) GIG3DGO.
> 7) Povray.
> 8) MegaPov.
> 9) K3D.
> 10) Wings 3D.
> [...]
5 - od dawna nie rozwijana
7 i 8 - to programy do wizualizacji a nie do tworzenia
10 - również w zasadzie nie rozwijany, poza tym to jest napisane w
języku ERLANG - który w PLD za dobrze nie działa.

To takie moje kilka groszy ..

Pozdrawiam.
    Sas.

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}