Totalny crash kde...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 28 Mar 2007, 13:44:33 CEST

Dnia środa, 28 marca 2007, kamil.listy w klecza.pl napisał:
[...]
> Wiem, że nikt nie ma tu szklanej kuli ale może ktoś podpowie gdzie mogę
> szukać błędu? Przeinstalowałem już chyba całe kde + kdm i dalej to samo:/
> Gdzie i jakie pliki tymczasowe przechowuje kde? Usunąłem też wszystko z
> /tmp i /var/tmp ale dalej nic... nawet konta użytkowników aby mieć
> pewność, że po nic tam nie sięga (choć jak mówię wysypuje się już przy
> kdm).

Ja bym sprawdził, na jakikatalog masz ustawione zmienne TMP i TMPDIR. Miałem
kiedyś trochę kłopotów na skutek tego, że zmienne te pokazywały na coś
innego niż /tmp. Zmieniłem na /tmp i jest OK. Wiem, że to takie macanie w
ciemno, ale nie mam innego pomysłu, a właśnie to u mnie powodowało problemy