Certyfikaty ssl dla postfixa

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Czw, 29 Mar 2007, 16:00:21 CEST

Grzegorz Sójka pisze:

> Pewnie prościej tylko jak to się robi? Nie każcie mi tylko czytać mana
> do opessl bo po wczorajszym wieczorze na samą myśl robi mi się niedobrze.

Jest jeszcze inne wyjście... wygeneruj sobie certyfikaty na cacert.org,
a oni wysyłają maile, że ważność certyfikatu niedługo wygaśnie :) Ale to
nie automat to fakt ;)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] BOK Klient: Dlaczego on mi to robi?! Przedtem działało!