freezy mysqla..

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Pią, 30 Mar 2007, 09:23:56 CEST

Dnia Fri, 30 Mar 2007 09:16:32 +0200 Arkadiusz Miskiewicz
<arekm w pld-linux.org> napisał:

> Jaka wersja mysqla i czy połączenia SSL są używane?

SSL- nie.
mysql-5.0.37-1

logowanie long-queries mam włączone.. pusto tam.
W desperacji włączyłem przed chwilą logowanie zapytań.. a nuż coś tam
będzie.. skończyły mi się inne pomysły..

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |