Konsola w UTF i SSH/NFS

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Sob, 31 Mar 2007, 13:16:02 CEST

On Wednesday 28 of March 2007 13:46:13 Łukasz Maśko wrote:

> [...]

heh, dla potomności:
poldek:/all-avail> install nfs-utils-clients-1.0.12-8.x86_64

i magicznie działa. ale do tej pory nie potrzebowałem utils-clients żeby móc
montować zasoby nfs; coś nowego? zresztą:

poldek:/all-avail> de nfs-utils-clients-1.0.12-8.x86_64
[...]
This package is not needed to mount NFS volumes.

w każdym razie nie miało to nic wspólnego z UTFem. musiało się zbiec w czasie
z jakimś upgradem.

pozdrawiam,
marcin

--