globetrotter + iplus

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 1 Maj 2007, 20:22:30 CEST

Adam Gołębiowski napisał(a):

> Dzięki wielkie, poszło. Podejrzewam, że problem sprowadza się do tych
> linijek.

To bardzo fajny fragment!
Wszystkie mi znane skrypty wymagają wprowadzenia pin przy połączeniu,
tymczasem jak się to już raz zrobiło, to za drugim razem nie da się
zestawić połączenia. Przed tym skryptem, każda próba wiązała się z
wyjęciem i włożeniem modemu pcmcia. Niestety sława należy się nie mnie :

http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2006-October/062811.html

--
pzdr
Stacho