Małe urządzenia i linuks

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Śro, 2 Maj 2007, 11:57:13 CEST

Dnia wtorek, 1 maja 2007, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Ale co to za frajda. Embedded to embedded, te nieprzespane noce nad
> niedziałającym systemem. Sprawdzone, przemysłowe rozwiązania są dla
> mięczaków. ;]

popieram ;] tylko jest problem - gościu nam mówi, że zbudowanie działajacej
płytki z prockiem arm9 jesy bardzo trudne :/ a biorąc pod uwagę fakt, że
kolega który byłby za tą budowę odpowiedzialny nic takiego jeszcze nie robił
to może to być prawda (z resztą ja nie mam wiele więcej doświadczenia w PCB
od niego). Tak więc na razie budowa maszyny utknęła w martwym punkcie. Może
pomyślimy nad kupnem kita uruchomieniowego ale to by była zdrada :/