Jak skonfigurować Wi-Fi? (klucze WEP i inne)

Śro, 2 Maj 2007, 22:26:24 CEST

On Wednesday 02 May 2007, Marcin Sapeta wrote:
> Jak skonfigurować kartę Wi-Fi, aby działała jako klient,
> http://pl.docs.pld-linux.org/siec_wifi.html, to nie działa,
> http://newbie.linux.pl/?id=article&show=315, zrobiłem wg tego i działa, w
> trybie ad-hoc śmiga, ale w normalnym nie mogę się połączyć z siecią (a jest
> w zasięgu). W którym miejscu należy wpisać klucze czy w pliku rt61sta.dat
> czy w ifcg-ra0??

Najlepiej by było użyć wpa_supplicant, ale zdaje się sterownik tej karty jest
niestandardowy i wpa_supplicant się z nią nie dogada (ale warto testnąć) i
konieczne jest grzebanie w owym rt61sta.dat.
W ifcfg-ra0 raczej nie ma sensu.

--
Mateusz Korniak