AC 2.0 & Opteron 2210 x 2 & Płyta Tyan n6650W & Dysk SAS

Dariusz Knociński WIML dknoto w wiml.waw.pl
Czw, 10 Maj 2007, 22:02:12 CEST

On Thu, 10 May 2007 21:30:18 +0200
Marcin Król <hawk w limanowa.net> wrote:

> Tym razem sprobuj dodac nmi_watchdog=0

Jeżeli ustawiam opcję nmi_watchdog=0 to musiałem też ustawić opcję noacpi,
inaczej nie wykrywał trzeciego procesora. Po dodaniu tych opcji zawisł na linijce:

testing NMI watchdog ... CPU#0: NMI appears to be stuck (0->0)!

Jądro jest bardzo czułe na jakiekolwiek zmiany w ustawieniach w BIOS, zmiany
rozmiaru IOMMU czy trybu obsługi ECC np. z Good na Disable lub Basic powoduje,
że jądro zawisa albo na wykrywaniu 3 procesora lub na NMI watchdog.

Dariusz Knociński