device-mapper

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Nie, 13 Maj 2007, 21:57:17 CEST

> Coście się tak przyczepili do tego raida ?
no, hmn, dobra, device-mappera.
Pytanie jest tylko laika (bo nie czytalem dokumentacji do lilo wszerz i
wzdluz), ze skoro nie mam nic wspolnego z DM, to dlaczego lilo na mnie
krzyczy?
Tak po zastanowieniu sie, to moze i dobrze ze krzyczy, bo jakbym mial, to
by mi tego nie znalazl co mam, ale jak bym uzywal, to i tak bym musial DM
zaladowac, wiec sam nie wiem.

> To nie ma z nim nic wspólnego.
> A wystarczyło tylko trochę poczytać co
> robi device mapper.
Co robi DM to ~wiem, ale go akurat na tym kompie nie uzywam.

> Żadne 'bug', tylko 'feature'. Możesz mieć
> np. cały dysk zaszyfrowany, nic
> nie stoi na przeszkodzie.
No ale nie mam... dobra, czepiam sie.
Tylko to tak dziwnie brzmi, jakby lilo na mnie krzyczalo...
Ale to moze juz trzeba kierowac pod jego adresem.

--
Lukasz