[Th] kilka pytan po zainstalowaniu systemu

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 13 Maj 2007, 23:32:31 CEST

Dnia 13-05-2007, nie o godzinie 22:55 +0200, Lukasz B napisał(a):

> lspci mowi mi:
>
> 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 82852/855GM
> Integrated Graphics Device (rev 02)

U mnie: Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express Graphics
Controller (rev 03)

> uzywam
> xorg-driver-video-i810-1.7.4-1

Mam to samo
> nie wiem co jeszcze szklanej kuli podeslac...
> #uname -r
> 2.6.20.4-1

2.6.20.11-1
> w lilo.conf mam wpis:
> vga=0x318

Ja aktualnie mam bez fb - spróbuj też bez żeby wyeliminować jeden
czynnik
Krystian T.

             "errare humanum est..."