[Th] kilka pytan po zainstalowaniu systemu

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 14 Maj 2007, 10:08:56 CEST

Dnia poniedziałek, 14 maja 2007, Daniel Mróz napisał:

> Ale po co, skoro userzy nie korzystają z tych binarek?

Pomijam...

> fuser IMHO powinno byś w /usr/bin

... bo właśnie to chciałem napisać. Popieram.

Czyli co commitnąć taką zmianę na AC i TH?

Do tego widzę, że trzeba poprawić ścieżkę w Firebird.spec i heartbeat.spec

Do tego w psmisc widzę taki log
Revision 1.27  2001/05/06 21:03:13  misiek
- release 2
- fuser place is in /sbin (rc-scripts depend on it)

Nie wiem na ile to aktualne;)
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic