Python & AC amd64 i i686

Dariusz Knociński WIML dknoto w wiml.waw.pl
Pią, 18 Maj 2007, 08:40:15 CEST

Witam,

Zainstalowałem ostatnio system AC amd64 i zauważyłem, że po instalalowaniu
powłoka pythona działa troszeczkę inaczej niż na i686. Na i686 strzałki działają
tak jak w powłoce bash czyli mogę się przesuwać pomiędzy ostatnio wydanymi
poleceniami a na amd64 nie jest to możliwe, generują się ciągi "^[[A" góra lub
"^[[B" strzałka w dół. Działa to tak samo w konsoli tekstowej jak i w xtermie.

Czy muszę przekompilować pythona czy też zmienię to poprzez odpowiednią
konfigurację?

Dariusz Knociński