Python & AC amd64 i i686

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 19 Maj 2007, 14:50:41 CEST

On Fri, May 18, 2007 at 08:40:15AM +0200, Dariusz Knociński WIML wrote:

> Witam,
>
> Zainstalowałem ostatnio system AC amd64 i zauważyłem, że po instalalowaniu
> powłoka pythona działa troszeczkę inaczej niż na i686. Na i686 strzałki działają
> tak jak w powłoce bash czyli mogę się przesuwać pomiędzy ostatnio wydanymi
> poleceniami a na amd64 nie jest to możliwe, generują się ciągi "^[[A" góra lub
> "^[[B" strzałka w dół. Działa to tak samo w konsoli tekstowej jak i w xtermie.
>
> Czy muszę przekompilować pythona czy też zmienię to poprzez odpowiednią
> konfigurację?
[undefine w piastlan ~]$ rpm -q python glibc64 readline; uname -a
python-2.4.4-1
glibc64-2.3.6-11
readline-5.2-1
Linux piastlan 2.6.14.2-4 #1 Thu Nov 17 08:01:58 UTC 2005 x86_64
AMD_Athlon(tm)_64_Processor_3000+ unknown PLD Linux

i działa ok (pod screenem, nad tym xterm-color)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI