[OT]Kompilacja z użyciem Mesa

Bart uzi18 w o2.pl
Nie, 20 Maj 2007, 06:57:08 CEST

Daniel Mróz wrote:
> Cześć
>
> próbuję sobie skompilować Panda3D, jednak kompilacja wywraca się na headerach
> z X11-OpenGL:
>

> g++ -march=i686 -mcpu=i686 -ftemplate-depth-30 -fPIC -c -o
> built/tmp/mesadisplay_composite.o -I"/usr/include/python2.4" -Ithirdparty/linux-libs-a/nspr/include -Ibuilt/tmp -Ipanda/src/mesadisplay -Ipanda/src/glstuff -Ibuilt/include -O1 -DBUILDING_PANDAGLUT
> panda/src/mesadisplay/mesadisplay_composite.cxx
> In file included from panda/src/mesadisplay/mesagsg.h:51,
>                  from panda/src/mesadisplay/osMesaGraphicsPipe.h:25,
>                  from panda/src/mesadisplay/osMesaGraphicsBuffer.h:24,
>                  from panda/src/mesadisplay/config_mesadisplay.cxx:20,
>                  from panda/src/mesadisplay/mesadisplay_composite1.cxx:1,
>                  from panda/src/mesadisplay/mesadisplay_composite.cxx:1:
> /usr/include/GL/osmesa.h:119: error: syntax error before `GLAPIENTRY'
> /usr/include/GL/osmesa.h:132: error: syntax error before `GLAPIENTRY'
> /usr/include/GL/osmesa.h:142: error: syntax error before `void'
> /usr/include/GL/osmesa.h:174: error: syntax error before `GLAPIENTRY'
> /usr/include/GL/osmesa.h:184: error: syntax error before `GLAPIENTRY'
> /usr/include/GL/osmesa.h:202: error: syntax error before `void'
> /usr/include/GL/osmesa.h:218: error: syntax error before `void'
> /usr/include/GL/osmesa.h:233: error: syntax error before `GLAPIENTRY'
> /usr/include/GL/osmesa.h:249: error: syntax error before `GLAPIENTRY'
> /usr/include/GL/osmesa.h:266: error: syntax error before `GLAPIENTRY'
> In file included from panda/src/mesadisplay/mesadisplay_composite1.cxx:2,
>                  from panda/src/mesadisplay/mesadisplay_composite.cxx:1:
> panda/src/mesadisplay/osMesaGraphicsBuffer.cxx: In member function `virtual
>    bool OsMesaGraphicsBuffer::begin_frame(GraphicsOutput::FrameMode,
> Thread*)':
> panda/src/mesadisplay/osMesaGraphicsBuffer.cxx:73: error: `OSMesaMakeCurrent'
>    undeclared (first use this function)
> panda/src/mesadisplay/osMesaGraphicsBuffer.cxx:73: error: (Each undeclared
>    identifier is reported only once for each function it appears in.)
> In file included from panda/src/mesadisplay/mesadisplay_composite1.cxx:4,
>                  from panda/src/mesadisplay/mesadisplay_composite.cxx:1:
> panda/src/mesadisplay/osMesaGraphicsStateGuardian.cxx: In constructor `
>    OSMesaGraphicsStateGuardian::OSMesaGraphicsStateGuardian(GraphicsPipe*,
>    OSMesaGraphicsStateGuardian*)':
> panda/src/mesadisplay/osMesaGraphicsStateGuardian.cxx:39: error: `
>    OSMesaCreateContext' undeclared (first use this function)
> panda/src/mesadisplay/osMesaGraphicsStateGuardian.cxx: In destructor `virtual
>    OSMesaGraphicsStateGuardian::~OSMesaGraphicsStateGuardian()':
> panda/src/mesadisplay/osMesaGraphicsStateGuardian.cxx:50: error: `
>    OSMesaDestroyContext' undeclared (first use this function)
> panda/src/mesadisplay/osMesaGraphicsStateGuardian.cxx: In member function `
>    virtual void* OSMesaGraphicsStateGuardian::get_extension_func(const char*,
>    const char*)':
> [...]
Makepanda Final Status Report
Makepanda: Compiler: LINUX
Makepanda: Optimize: 3
Makepanda: Keep Pkg: PYTHON ZLIB PNG JPEG TIFF VRPN FMODEX NVIDIACG NSPR
OPENSSL FREETYPE FFTW BISON FLEX FFMPEG PANDATOOL PANDAAPP
Makepanda: Omit Pkg: MILES MAYA6 MAYA65 MAYA7 MAX6 MAX7 MAX8 DX8 DX9
Makepanda: Verbose vs. Quiet Level: 1
Makepanda: Don't generate API reference manual
Makepanda: Version ID: 1.3.2
Makepanda: MAYA6 not yet supported under linux
Makepanda: I have automatically added this command-line option: --no-maya6
Makepanda: MAYA65 not yet supported under linux
Makepanda: I have automatically added this command-line option: --no-maya65
Makepanda: MAYA7 not yet supported under linux
Makepanda: I have automatically added this command-line option: --no-maya7
Makepanda: MAX6 not yet supported under linux
Makepanda: I have automatically added this command-line option: --no-max6
Makepanda: MAX7 not yet supported under linux
Makepanda: I have automatically added this command-line option: --no-max7
Makepanda: MAX8 not yet supported under linux
Makepanda: I have automatically added this command-line option: --no-max8
Makepanda: makepanda currently does not support miles sound system
Makepanda: I have automatically added this command-line option: --no-miles
Makepanda: Caution: the built/lib directory is not in LD_LIBRARY_PATH
Makepanda: or /etc/ld.so.conf.  You must add it before using panda.
Makepanda: Elapsed Time: 1 hours 13 min

X11-OpenGL-core-6.9.0-19
X11-OpenGL-devel-6.9.0-19
X11-OpenGL-devel-base-6.9.0-19