Problem z ikonami w aplikacjach gtk uruchamianych w nie gtk-owych menedżerach okien

Piotr Maciej Kabata kabasny w gmail.com
Nie, 20 Maj 2007, 13:44:38 CEST

Aloha,
jak w tytule zaznaczyłem, gdy uruchamiam aplikacje gnome/gtk (evolution,
wine-doors) w menedżerach okien innych (czy to kde czy enligtenment) nie
wyświetla mi ikonek a na konsolę sypie błędami jak poniżej:

 GtkWarning: Icon cache '/usr/share/icons/hicolor/icon-theme.cache' is
invalid

tudzież zasypuje konsolę czymś takim:

bad image index
bad image index
bad image index
bad image index
bad image index
bad image index
bad image index
bad image index
bad image index
bad image index

powtórzone razy wiele.
dzieje się to i na TH (enlightenment z cvsu naszego) jak i wcześniej na
AC. w sumie to tak bardzo nie przeszkadza, ale wolałbym mieć jednak
ładniej czyściej i bez sypania bugami

A teraz pytanie:
czy jest jakaś możliwość by ten icon.cache przebudować by działał??

pozdrawiam
kabasny