Problemy z serwerami FTP

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 20 Maj 2007, 21:22:45 CEST

On Sun, May 20, 2007 at 09:14:32PM +0200, Marteen wrote:
> Witam
>
> Pisze bo mam problem.
> Moj provider od ktorego mam lacze ADSL wykupil lacza w gts energis. Od
> jakiegos czasu podczas pobierania plikow z serwerow z PLD zawiesza mi
> pobieranie przy 4%. Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy?? Problemy z
> serwerami na ktorych leza obrazy PLD czy cos w Energisie?
>
> Pomozcie bo mnie juz trafia. Zglaszalem problem providerowi ale poki co
> bezskutecznie
spróbuj innych serwerów.
ftp1.pld-linux.org do ftp7.pld-linux.org
;)
Jeżeli problem dotyczy wszystkich - to wina energisa. Jeżeli tylko
niektórych. .cóż.. może powie coś wynik mtr --report, może tcpdump...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI