[AC] root: problem z logowaniem?

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pon, 21 Maj 2007, 18:12:53 CEST

Dnia poniedziałek, 21 maja 2007, Mariusz K. Grzeca napisał:
> czesc,
>
> system przed chwila postawiony via chroot. nie mozna sie zalogowac na
> uzytkownika 'root' z konsoli serwera, a zmiana hasla nic nie pomaga.
> nigdy wczesniej nie mialem tego problemu. zmienilo sie cos, o czym nie
> wiem, czy czas na wymiane klawiatury? ;)

Jest jakiś problem, wczoraj to też zauważyłem. Nie wiem dokładnie co jest nie
tak, chyba coś się wywala przy instalacji któregoś pakietu.

Ja po instalacji w chroot zrobiłem w poldku upgrade --reinstall * i wszystko
się naprawiło czyli pododawało powłoki do /etc/shells

Ps. czy ten problem już kiedyś nie występował?

--
Pozdrawiam,
Paweł