Re: padł dysk :(

croolyc croolists w gmail.com
Czw, 24 Maj 2007, 13:11:46 CEST

polecam tez easy recovery suite firmy ontrack
niestety tez pod win$hit
mozna znalezc na torrentach
ewentualnie moge ci wrzucic na ftp tylko wystaw jaks upload
z linuksowych polecam testdisk - dziala super z rescuecd
wiele razy mi dal zarobic duza kaske :)
tylko radze gdzies skpiowac strategiczne sektory np. mbr