[AC/ready] Po upgrade do wersji 3.5.7-1 przestał działać klaptopdaemon

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 24 Maj 2007, 23:24:37 CEST

Czy tylko ja tak mam czy to ogólny babol? Dzisiaj po upgrade KDE z Ready
zniknęła mi ikonka z zasobnika uruchomionych programów na panelu. Nie
pomagały czary z włączaniem i wyłączaniem. Downgrade do poprzedniej
wersji - i znów jest. Błąd czy u mnie coś skopane?