Modem i tpsa

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 25 Maj 2007, 08:57:58 CEST

On Fri, 25 May 2007, Rafał Cygnarowski wrote:

> Czy nie aktualizowałeś oprogramowania na laptopach?

Aktualizowałem - ze względu na charczenie karty dźwiękowej po kilkunastu
minutach grania (Cirrus Logic CS 4614/22/24) podniosłem kernel z 2.6.16
do 2.6.18.3. Tylko wydaje mi się, że bezpośrednio po tym nie było jeszcze
problemów z łączeniem... Najpierw problemy się pojawiły gdy parę miesięcy
temu TPSA zmieniła sygnał (wcześniej po "0" był sygnał, a ostatnio jest
cisza i "0w202122" przestało działać), a potem zaczęły się cyrki z łączeniem
jako takim. Co ciekawsze, zależy to bardzo mocno od miasta/centrali - są
miejsca w których modemy łączą się bez problemu, są takie w których jest to
prawie niemożliwe.

Kernel jest vanillowy i ręcznie kompilowany - skrojony na miarę...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"