powernowd

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 25 Maj 2007, 16:31:06 CEST

Dnia poniedziałek, 21 maja 2007, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia poniedziałek, 21 maja 2007, Kamil Dziedzic napisał:
> [...]
>
> Spróbuj użyć governora on-demand. Możliwe, że wtedy powernowd przestanie
> być ci potrzebny :-)
A w czym to jest lepsze niż powernow? (Poza tym, że u mnie powernow coś nie
chce działać).

Ten powernow działa u mnie coś dziwnie. Jak odpalę nie kończącą się pętle w
shellu to odrazu skacze z 1000 na 1800 (ok). Ale jak zapuściłem dwie
kompilacje + dwie gry to dalej siedział na 1000:/

Grrr...
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic