[Ac] O co chodzi poldkowi?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 28 Maj 2007, 22:21:25 CEST

Co jakiś czas przy starcie poldka raczy mnie on takim czymś:

$ poldek
Przeczytano 14732 pakiety
błąd: (null): read architecture tag failed
Przeczytano 1374 pakiety

Witaj w poldkowym trybie interaktywnym. Wpisz "help" aby otrzymać pomoc.

poldek:/all-avail>

Dalej chodzi normalnie. Przy następnym starcie też już jest zazwyczaj
normalnie. Pojawia się to losowo i rzadko, więc nie mam pojęcia, jak to
zdiagnozować. Ale może ktoś też się z tym spotkał?