[Ac] O co chodzi poldkowi?

Maciej Witaszek maciek2w w gmail.com
Pon, 28 Maj 2007, 23:05:40 CEST

On 5/28/07, Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:
 > Dalej chodzi normalnie. Przy następnym starcie też już jest zazwyczaj
> normalnie. Pojawia się to losowo i rzadko, więc nie mam pojęcia, jak to
> zdiagnozować. Ale może ktoś też się z tym spotkał?

Witam,
u mnie (AC) takie coś pojawiło się po zainstalowaniu klucza
publicznego do weryfikacji podpisanych rpmów według przepisu z stąd:
http://andrzej.dopierala.name/2007-04-20_import_klucza_pgp_z_ac

Klucz widoczny jest jako pakiet gpg-pubkey i jako jedyny w systemie
architekturę ustawioną ma na (none):
$ rpm -q gpg-pubkey --qf %{ARCH}
(none)

Wygląda na to, że poldek za głośno krzyczy w momencie wczytywania bazy
rpmów. Później, gdy korzysta z własnego cache'a bazy rpmów już nie
krzyczy, ale pakietu gpg-pubkey nie widzi.

--
Pozdrawiam,
Maciej Witaszek