Toshiba

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 29 Maj 2007, 17:50:06 CEST

Rafal napisał(a):
> Witam
>
> Mam problem dotyczący tego iż chciałbym zakupić notebook`a i nie wiem czy
> w PLD znajdą się sterowniki do niego.
> Jest to "Toshiba Satelite A135" a jego dane to:
>
> 	- Intel Dual Core T2080
Kernel SMP (AC, w TH i tak jest tylko SMP), irqbalance i jedziesz.

> 	- (grafika) Intel Media Accelerator 950 Shared Graphics
Bez problemu (chyba, że się mylę).

> 	- (radiówka) Intel PRO/Wireless 3945ABG (802.11a/b/g)
Jest, jeśli nie w kernelu to do zbudowania z CVS-a.

> Nic więcej ciekawego nie napisali, a więc czy miałbym jakieś kłopoty ze
> sterownikami pod ten sprzęt bo przypszczam, ze reszta powinna działać :)

Ma toto wbudowany BlueTooth (powinien działać)? Albo czytnik kart pamięci (z
tym bywają problemy)?
--
Łukasz Maśko                            JID: paranoid w jabberpl.org    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                        GG:   2441498    /\\