Toshiba

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Czw, 31 Maj 2007, 09:20:41 CEST

On 5/29/07, croolyc <croolists w gmail.com> wrote:
> bardziej bym sie zastanawiał czy zadziałają ficzery toshiba only

I słusznie...

> typu przyciski, zarzadzanie energia itp
> cos tam do toshiby w cvs lezy

(Od razu mówię że zupełnie inny model: Tecra M5)
To co leży w CVSie działa częściowo...
Generalnie podstawowe rzeczy działają (z wyjątkiem WiFi, którego nie
sprawdzałam więc nie wiem), ale np. suspend, hibernacja, fingerprint
reader, czytnik kart to już niestety wyższa szkoła jazdy - albo się
nie da, albo zbyt dużo kombinowania jak dla mnie, w każdym razie u
mnie nie działa.

--
Pozdrawiam,
Liliana