Horda zdechła po upgradzie...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 31 Maj 2007, 11:04:56 CEST

On Thu, 31 May 2007, Pepe wrote:

> Też to zauważyłem jakiś czas temu a powodem jest zmodyfikowana funkcja
> _detect_webroot w pliku /etc/webapps/horde/registry.php.
>
> Przy czym działo się tak na lighttpd na apache, o ile pamiętam, nie było
> tego problemu.

O, dzięki :)
Oszczędziłeś mi kilka godzin szukania...

Czy ktoś to wrzuci do dystrybucji?

Tak przy okazji... Czy jest jakaś prosta metoda spolszczenia hordy? Niestety
tłumaczenie jest bardzo dziurawe (żeby nawet "New Message" nie było
przetłumaczone? ;) - i chętnie bym to poprawił... ale widzę że chyba trzeba
w tym celu wziąć źródła, przerobić źródła i je przekompilować do plików .po
- nieco uciążliwe...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"