Dell optiflex 320 i AC

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Sob, 3 Lis 2007, 19:08:17 CET

On Sat, 03 Nov 2007 18:26:32 +0100, you wrote:

>Witam!
>Udało się komuś zainstalować na tym 'wynalazku' AC?
>Na razie wszystkie wersje RCD (32bit) panikują lub się zawieszają. :(
>Jedynie ostanie wersje 64bit 2.90 i 2.92 (1) działają,
>ale ja akurat potrzebuję "klasycznego AC 32bit". :(

z  RCD64 powinno się dać zainstalować AC 32bit (poldek-ac)

>(1) Tak jest taka, areq się nie pochwalił. ;)

bo jeszcze nie dorobione jest, rpm i poldek z TH nie zachowują się
dokońca poprawnie (poldek ma problemy z poprawną kolejnością
instalowania pakietów przy --install-dist, a rpm z --root)

pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq GG:1383 jid:arek<>patyk:net]