dźwięk w Pidgin

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Śro, 7 Lis 2007, 17:40:44 CET

On Tue, Nov 06, 2007 at 11:05:38PM +0100, Sylwester Gruszka wrote:
> Witam,
>
> ostatnio uzywam komunikatora Pidgin i jestem z niego niemal zadowolony. Jest
> tylko problem z dźwiękiem a mianowicie nie ma dźwięku niezależnie od
> ustawień :/

U mnie działa.

> Jak go odpalam z konsoli to nie ma żadnych komunikatów z wyjatkiem jednego
> przy zamykaniu pidgina - "naruszenie ochrony pamięci" ale myślę, że nie ma
> związku.

Prawdopodobnie wystarczy wykasować /usr/lib/purple-2/mono.so (i tak nie
jest ci potrzebne) i nie będzie segfaultować.

> Co może być przyczyną?

Nie masz ustawionego Tools > Mute Sound ?
Zaglądałeś może do Tools > Preferences > Sounds?
Uruchamiasz pidgina z opcją '-d' ?
Inne aplikacje używające gstreamera wydają dźwięk?
Które distro/arch (u mnie działa na th-i686)?

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,