dźwięk w Pidgin

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Śro, 7 Lis 2007, 18:40:20 CET

On Wed, Nov 07, 2007 at 05:12:40PM +0100, Sylwester Gruszka wrote:

> Tak, wszystkich ustawień juz tam próbowałem.

I nie piszczy nawet po ustawieniu 'Console beep'?
A jak ustawisz 'Command', a w 'Sound command' 'aplay %s'?

> Nie.

To uruchom 'pidgin -d' - może coś ciekawego wypisze przy testowaniu
dźwięku.

> A jakie to są?
Nie mam pojęcia - wiem tylko tyle, że pidgin używa tej biblioteki do
wydawania dźwięków.

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,