[Th] Nie mogę odtwarzać filmów - wyniki śledztwa , wciąż bez rozwiązania

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 8 Lis 2007, 14:31:45 CET

Przeprowadziłem małe śledztwo, które - przez przypadek - dało pewne
rezultaty.

Otóż po pierwsze, jeśli wyłączę TwinView, to X-y wyświetlają obraz WYŁĄCZNIE
na ekranie podłączonym do wyjścia z laptopa, na matrycy nie ma natomiast
ZUPEŁNIE NIC. I nie można tego w żaden sposób przełączyć. Jedynym wyjściem
jest włączenie TwinView i odpowiednie skonfigurowanie MetaModes (w moim
przypadku jako pierwszy musi być "null,1400x1050", bo inaczej jest problem
z ustawieniem właściwej rozdzielczości).

Jeśli już włączę TwinView, to rozszerzenie XV działa poprawnie, jeśli
podłączę drugi monitor. Ot tak. Nie wystarczy sama konfiguracja, przy
starcie MUSI on być podłączony. Jeśli jest, odtwarzanie filmów przez XV
działa idealnie. Jeśli natomiast nie był podłączony, to X-y startują i
wszystko inne działa porawnie, ale próba odtworzenia czegokolwiek kończy
się tak jak opisałem w poprzednim liście - czyli czkawką całego systemu.

PYTANIE: Czy ktoś zna sposób na zmuszenie sterownika NVidii do tego, żeby
widział panel LCD laptopa jako pierwsze, a zewnętrzny monitor jako drugie
urządzenie? Bo teraz na siłę serwuje mi odwrotnie, co najwyraźniej powoduje
same problemy.

Głupie toto. Najwyraźniej problem tkwi w samym sterowniku NVidii.