dri radeon mesa-...-r300 xorg 1.4

Bart. uzi18 w o2.pl
Pią, 16 Lis 2007, 00:03:48 CET

Thursday 15 of November 2007 16:04:02 croolyc napisał(a):
> witam
> chciałbym się tylko dowiedzieć czy jest jakiś magik
> któremu działa compiz-fusion w TH na zestawie jak w temacie
> po ostatnim upgrade 3D śmiga prawie jak na fglrx (7-12 klatek mniej zależy
> od aplikacji)
> ale nie zmienia to faktu ze AIGLX nie działa
> podobno na fglrx nie działało (co też powoli przechodzi) ale widać u nas
> jest inaczej :P

Nie wiem kiedy i co sie stalo ale aktualnie na xor 1.4 i najnowszej mesa nie
mam na radku 9550 obrazu 3d.
Tzn.  uruchamiam glxgears i mam puste (czarne) okno i na wyjsciu ilosc klatek.
Jakby dziala a nic nie widac.

Kiedys dzialalo.
Z racji tego compiz(-fusion) tez powoduje czarny ekran.

Zna ktos rozw.?

Najnowsze fglrx maja AIGLX ale nie jestem w stanie powiedziec jak sie
sprawuje.

Pozdrawiam.
Bart.