[Th] openoffice.org-2.3.0-oog680_m6.0.0.2.i686

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 19 Lis 2007, 10:14:24 CET

Pytanie o jak wyżej - czy komuś działa bez problemu? U mnie NIBY działa, ale
mam dziwne, niepokojące objawy, np. po zamknięciu OOo przy następnym jego
uruchomieniu OOo twierdzi, że nie został poprawnie zamknięty i zaczyna od
próby odzyskania poprzednio edytowanego dokumentu - pomimo tego, że
dokument został zapisany, zamknięty poprawnie i nie było żadnego komunikatu
o błędzie. Również zdarza się, że po odpaleniu czystego dokumentu OOo jakby
zawisa, czasami nawet nie wyświetliwszy poprawnie okna. Można go tylko ubić
kill'em.

Na razie zrobiłem downgrade do 2.2.0, który działa bardzo dobrze, i czekam
na kolejną wersję.