compiz na intelu

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Pon, 19 Lis 2007, 12:04:58 CET

piotr slodkowski pisze:

> niedziala na ati, kto poprawi??

Szczerze współczuję. Męczyłem się na ati ponad 2 lata i gdyby nie to, że
to laptop to bym ją wymienił.
Ciekawy jestem czy winżynierowie z ATI nauczą się w końcu robić
działający sterownik do własnej karty?
Teraz mam Intela. To, że jest mniej wydajna mam w nosie, bo nie jestem
graczem. Wystarczy, że compiz
płynnie chodzi i nie obciąża procka. No i nie muszę czekać wieczność, aż
jakiś bałwan poprawi sterownik :)

Pozdr