compiz na intelu

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Wto, 20 Lis 2007, 14:13:03 CET

croolyc pisze:

> 19-11-07, *Marcin Albecki* <morales29 w wp.pl <mailto:morales29 w wp.pl>>
> napisał(a):
>
>     No i nie muszę czekać wieczność, aż
>     jakiś bałwan poprawi sterownik :)
>

> no tu akurat to jest problem u nas a nie sterownika
> na łubudubu działa compiz/ATI ze streownikiem DRI/DRM

Ale ja nie mówię o rzeczach popsutych przez PLD czy jakąkolwiek inną
dystrybucję. Mówię o notorycznych problemach ze sterownikami od ATI.
Mnie np. nigdy nie działał framebuffer, kiedyś pamiętam były problemy z
przezroczystością, czasami na tym w ogóle iksy nie wstawały. I to się
nie działo tylko na PLD, ale na innych dystrybucjach też. Więc ja już
dawno się obraziłem na ATI i nie używałem fglrx tylko drm :)
A teraz mam wypas, bo na intelu nie mam takich problemów :P

Pozdr
Marcin Albecki