zmiana platformy z athlonxp na athlon64x2 - jakie moga byc z tego problemy?

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Wto, 20 Lis 2007, 23:00:28 CET

Dnia wtorek, 20 listopada 2007, Bart. napisał:
> Witam i pytam osoby znajace temat 64bitow.
>
> Zakupilem plytke, procka (AM2), pamieci.
> Jesli kogos dokladne dane zainteresuja to podam (zaswiadczam ze jest to
> dosc ekonomiczna konfiguracja).
>
> Teraz kwestia taka ze wszystkie pakiety mam z arch athlon.
> Czy i ile lepiej to wszystko bedzie smigac na arch x86_64?
>
> Czy nalezaloby doinstalowac jakies konkretne pakiety ktore moga byc pomocne
> w okielznaniu 2 rdzeni?

Generalnie pakiety to kernel-smp, ale zdaje się, że od którejś tam wersji tak
czy siak jest smp (chyba ze coś mi się pomyliło).

W x86_64 chyba nie ma flasha i czegośtam jeszcze więc do zastosowań domowych
trochę lipa.
Zalety, szybciej jest przy kompresji filmów (to z moich obserwacji),
kompilacji np. jajek/dużych paczek (tu chyba dwujajeczność ma wpływ a nie
64bit ale nie wiem).

Jeśli ktoś zna łatwy sposób na tego flasha i co tam jeszcze to ja poproszę,
kiedyś coś tam było ale to jakieś straszne dłubanie.

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka