java-sun i azureus

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Sob, 24 Lis 2007, 14:26:34 CET

Witam

Mam problem z java-sun

Prawdopodobnie problem pojawił sie po upgradzie tydzień temu. Sprawa
wygląda mianowicie tak, że próba uruchomienia azureusa kończy się jego
wywaleniem albo zwisem i obciążeniem 100% dwóch rdzeni CPU.

w konsoli dostaje:

#
# An unexpected error has been detected by Java Runtime Environment:
#
#  SIGSEGV (0xb) at pc=0x062da36d, pid=7797, tid=2836093872
#
# Java VM: Java HotSpot(TM) Client VM (1.6.0_03-b05 mixed mode)
# Problematic frame:
# V  [libjvm.so+0x2da36d]
#
# An error report file with more information is saved as hs_err_pid7797.log
#
# If you would like to submit a bug report, please visit:
#   http://java.sun.com/webapps/bugreport/crash.jsp
#

a log: http://freya.dsv.agh.edu.pl/~gzohop/azur.log

Mam taką jave:
java-sun-jre-1.6.0.03-1
java-sun-tools-1.6.0.03-1

 downgradowałem ją z wersji 1.6.0.6, ale nic to nie pomogło.

zmieniłem azureusa na nowy, ale też nic nie pomogło.
pousuwałem ustawienia azureusa i javy z home, pomogło to tyle że azureus
pochodził kilkadziesiąt sekund dłużej ale potem wywalił sie tak samo.

Próbowałem sposobu z wątku o libxcb na pld-devel ale też nic to nie zmienia.

System upgradowałem dziś zmienił sie chyba tylko glibc z ważniejszych
rzeczy, ale też nie pomogło.

Może ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny awarii?

Pozdrawiam
Grzesiek