Galeria i forum

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pon, 26 Lis 2007, 23:49:42 CET

Dnia poniedziałek 26 listopada 2007, grizz napisał:

> Przeczytaj licencję najnowszego wydania...

Tak, wiem, Stallman by tego nie tknął nawet kijem od szczotki, ale nie zmienia
to faktu, że forum bardzo dobre, jeśli ma być po prostu samym forum, a nie
bazą do rozwoju czegoś większego albo elementem do integracji w coś
większego. I już wolę propagować "niewolne" oprogramowanie dobrej jakości,
niż programistycznego potworka w stylu phpBB (disclaimer: ponoć w 3.0 miało
być przepisane od nowa, całkiem inaczej i tym razem po ludzku, być może jest,
nie wiem, nie sprawdzałem).

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl