problem z usb

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 3 Paź 2007, 11:45:16 CEST

On Tue, 2 Oct 2007 11:46:59 +0200
Sylwester Gruszka <gruszex w gmail.com> wrote:

> problem w tym, że nie wiem o co chodzi z interfejsami i usbfs, jestem w tym
> temacie całkowicie zielony. Jak wobec tego dobrać sie przez inny
> interfejs? :P

ok, ten program używa libusb, które samo dobiera się do interfejsów [1],
tak więc podawanie ścieżki do urządzenia jest prawdopodobnie błędem.
Problemem jest brak odpowiednich uprawnień dostępu do urządzenia.
Zamiast tworzyć niepotrzebnie nowe byty w /dev, nadaj odpowiednie
uprawnienia [2] na interfejs [1]

[1] /dev/bus/usb oraz /proc/bus/usb
[2] http://www.google.pl/search?q=avrdude+permissions
--