Gdzie KDE ma układy klawiatury ?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Śro, 3 Paź 2007, 22:32:14 CEST

Tak wiec sprawa ma się tak : po wielu bojach z uruchomieniem
xorg-driver-video-ati + Mesa-dri-driver-ati-radeon-R300 +
xorg-xserver-xgl-libGL udało mi się pobudzić mojego Radeon 9600 do
działania na xserver 1.4 bez zwiechy. Wcięło mi za to obsługę polskiej
klawierki - nie ma możliwości przełączania układu klawiatury. Polskie
znaki w tej wiadomości mam dzięki słownikowi. Zainstalowałem wszystko,
co mi się kojarzyło z xkb :
poldek:/all-avail> lli *xkb*
pakiet                                                           data
zbudowania          rozmiar
xorg-app-setxkbmap-1.0.4-1.athlon
2007/07/24 08:16        21.0 KB
xorg-app-xkbcomp-1.0.3-1.athlon
2006/11/08 17:07       184.0 KB
xorg-app-xkbevd-1.0.2-1.athlon
2006/04/02 13:42        30.0 KB
xorg-app-xkbprint-1.0.1-1.athlon
2007/02/24 15:58        89.0 KB
xorg-app-xkbutils-1.0.1-1.athlon
2006/10/16 20:17        46.0 KB
xorg-lib-libxkbfile-1.0.4-3.athlon
2006/11/25 02:19       132.0 KB
xorg-lib-libxkbfile-devel-1.0.4-3.athlon
2006/11/25 02:19        38.0 KB
xorg-lib-libxkbui-1.0.2-3.athlon
2006/11/25 02:16        10.0 KB
xorg-lib-libxkbui-devel-1.0.2-3.athlon