dhcp i wiele interfejsów

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Sob, 6 Paź 2007, 22:12:48 CEST

Dnia sobota 06 października 2007 19:04, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Daniel Dawid Majewski, wystukała:

> W AC nie ma, ale można sobie dopisać:
> DHCP_OPTIONS="-R"

Ale to chyba nadal nie rozwiązuje problemu. To tylko sprawi, że z góry
określone interfejsy będą "nieaktywne" w zakresie dnsów. Mnie chodzi o to że
jak mam kabel to mimo, że dhcp działa na wszystkich interfejsach to dns "z
kabla" jest ważniejszy.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny