[AC] istniejaca quota w systemie 64bit + instalacja chroot 32bit

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Nie, 7 Paź 2007, 11:34:47 CEST

> Sprawdź UID-u użytkowników (less /etc/passwd) i będziesz miał jasność...
> Quota patrzy na UID, a nie login.

Bingo! Dzieki za naprowadzenie. Faktycznie UID usera jakiego
potrzebowalem w chroot jest taki sam jak UID udera ktorego uzywam na
codzien.
Pytanie zatem, czy mozna tak po prostu zmienic sobie cyferke UIDa w
/etc/passwd w chroot ?
Oraz gdzie zapisac, zeby np UIDy jakie bede mial w srodowisku chroot
byly nadawanie nie standardowo od nr 1000 a np 2000 przy tworzeniu
nowego usera tam?
Pozdrawiam!

pszemaz