[TH] man i utf-8

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 7 Paź 2007, 15:41:05 CEST

On Sun, 07 October 2007 12:12:34 +0200, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Sprawdziłem - rozpakowane pliki man dla cp są identyczne dla AC i TH, na
> AC wyświetlane są poprawnie dla locale pl_PL (nie utf8). Myślę, że
> trzeba by sprawić takowe locale w oddzielnym pty(siu) ;) i wynik
> konwertować do utf8 dla less. Kto chętny do zabawy ?

Po co, skoro w Th działa? W pliku /etc/man.config mam:

NROFF           /usr/bin/nroff -c -msafer --legacy NROFF_OLD_CHARSET -mandoc 2>/dev/null
PAGER           /usr/bin/less -isr

Locale ustawione na pl_PL.UTF-8 i krzaki w "polskich" manach widać.

PS: Kamil nie lubi Th i u Niego Th będzie obsysać _zawsze_. :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                      Ja zawsze jestem na tak, chyba że jestem na nie.
                                                                 Shivo