[TH] man i utf-8

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 7 Paź 2007, 17:48:49 CEST

On Sun, 07 October 2007 16:22:55 +0200, Daniel Dawid Majewski wrote:

> $ man cp
> XXX
> XXX $WARNING: old character encoding and/or character set
> XXX

[...]

Ten warning u mnie też się pokazuje, ale poza tym ogonki widać normalnie
(pomijając to, że nie mają np. pogrubień [1]). Sam nic nie robiłem,
po prostu w Th to zostało w którymś momencie naprawione i jest.

[1] Tutaj widać o co mi chodzi z tymi niedziałającymi pogrubieniami
    w polskich ogonkach (ale poza tym jest OK):

    <http://www.darlas.republika.pl/pics/s/man.png>

--
Dariusz Laskowski              Pszemol: W ogóle sygnatury są niepotrzebne...
darlas at post.pl                       Mimo, że OE je ma.