pptp

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Nie, 7 Paź 2007, 20:21:31 CEST

Dnia niedziela, 7 października 2007, Tomasz Grobelny napisał:

> Gdyby jednak nikt nic nie wiedział to zadam inne pytanie: czy komuś pptp
> działa z mppe?

Nie jestem teraz w stanie tego sprawdzić, ale u mnie na wydziale też trzeba
było używać pptp. Sieć konfigurowałem na początku przy pomocy kvpnc i jako
tako działało, potem odpalałem pppd (albo pptp) z palca.

Nie wiem czy to istotne, ale masz:
alias ppp-compress-18 ppp_mppe
w /etc/modprobe.conf?

Pod windozą działa? Może problem jest u adminów?

vip;