pptp

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pon, 8 Paź 2007, 21:01:30 CEST

Dnia poniedziałek 08 października 2007 11:56, lukasz w mikroplan.com.pl napisał:

> jak sam komunikat wskazuje, gre nie jest dostepny.
Tzn. że problemem może być to że nie jest załadowany moduł ip_gre?

> GRE jest ~na tym samym poziomie co TCP (w stosie OSI)
> niektorzy operatorzy go nie przepuszczaja.
> Czesto nie dziala przy laczeniu przez komorki.
> Wtedy odpowiedzia jest OpenVPN.

Sieć jako taka jest ok, bo pod Windows działa. A swoją drogę do mnie również
OpenVPN bardziej przemawia, ale tutaj to nie ja decyduję.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny