Without gnome

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 10 Paź 2007, 18:42:03 CEST

On Wed, 10 Oct 2007 01:00:10 +0200 (CEST)
Piotr Grymkowski <grym3k w o2.pl> wrote:

> Witam

hi,

> [...]
> Spojrzałem do cvs. W specu do compiza i np. librsvg można sobie
> wyłączyć zależności gnomowe. Zatem pytanie jest takie czy dałoby się
> to jakoś ładnie zrobić żeby nie być zmuszonym ciągnąć połowy gnoma na
> dysk bez kompilowania połowy paczek w systemie (i tak za każdym
> upgrade). Może oddzielne paczki np. compiz-gtk i compiz-gnome? ale to
> trzeba by było połowę specy zmieniać. Może moża budować paczki z
> opcjami kompilowanymi w zależności od bconda. Np.
> librsvg-without-gnome, librsvg-without-gnomevfs, itp, itd... No już
> sam nie wiem. Może ktoś mnie oświeci w tym temacie...

librsvg.spec przerobić, aby nie używał gnomevfs, dodać Provides
(Obsoletes na librsvg raczej nie, bo pakiet dostarcza częściową
funkcjonalność). zapisać pod nową nazwą, (np. librsvg-light.spec).
Provides/Obsoletes dodać również do librsvg.spec, zrobić diff z
aktualną wersją z cvs.
z compizem jeszcze prościej, bo wystarczy przenieść applet / wiązania
klawiszy control center do subpakietu gnome-settings. Następnie robisz
diff, całość wysyłasz na -devel, prośba o dodanie / kommitowanie zmian,
STBR. voila i po śmieciach w systemie.

ps. sylpheed nie zawija Ci linii

--
Fryderyk Dziarmagowski