[AC] klawiatura, HP Proliant ML110

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Nie, 14 Paź 2007, 13:02:09 CEST

Osóbka znana jako Pepe, wystukała:

> Masz rację ale chodzi o przypadek awaryjny gdzie udev jeszcze nie
> zdążył wystartować i jeśli nie będzie go w initrd to klawiatura działać
> nie będzie, a przynajmniej tak mi się wydaje ale nie sprawdzałem tego
> na własnej skórze ;-)

No to małe podsumowanie:
1. Potrzebny jest usbhid (modprobe usbhid z poziomu zdalnej konsoli ożywi
klawiaturę)... ale
2. Na potrzeby opisanych wyżej sytuacji awaryjnych dopisałem sobie
do /etc/sysconfig/geninitrd w sekcji BASICMODULES="usbhid" i
przegenerowałem na nowo initrd. Potem oczywiście lilo i restart ;-)
3. Wszystko na zwykłym dev bez żadnych udevów tudzież hotpłotów ;P

Dzięki wszystkim za pomoc.

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)